PROPOSTA 18


Comentarios

  1. Bos días Fátima son David!

    Hoxe fixen a conexión.
    Hoxe na conexión estiben con Fátima e con María
    Nunha casa de bonecas unha boneca toma café.
    Nunha casa moi lexana so tiña un armario e non tiña teito e a neboa puso todo branco.
    Lee esta parte do libro?
    O ano pasado alguns vernes pola noite vía "Alvin y las ardillas."
    Querés quedar pola noite na niña casa ?
    David xoga o fútbol e Marta cociña
    O meu deporte favorito è o fútbol.
    Un día Unha bolboreta pospuse nun niño.
    Un avò é moi Major pero a súa neta é moi rápida.

    Estas son as miñas frases
    Bikos David

    ResponderEliminar
  2. Hola Fátima son Raquel de 4-°B.
    Eu teño moitas clases.
    Hola Sabela,¿como estás?
    No meu armario hai néboa.
    A Antonio lle gusta moito comer froito é a Tamara lle encanta o baloncesto.
    A bolboreta construiu un niño.
    Encántáme a película "VAIANA".
    Eu teño o pelo moi bonito.¿Gustouche este libro?As bonecas encantalles o café.Estela e Alicia teñen o pelo negro.Celia e maior e a túa irmá Iria é moi rápida.

    ResponderEliminar
  3. Teño unha gata marabillosa
    Hoxe fixen a conexion con Fátima y Silvia.
    Eu vou a tomar o cafe cas miñas bonecas.
    Isto e o que Fátima pregunta:¿ Tendes un chicle?
    Teño unha familia marabilosa Incluindo a lilo a nosa gata
    Amiña peli faborita e "Sonic o erizo".
    O meu irman e mais rapido e maior que eu.
    Mentres o meu irman Nico esta con el mobil eu fago o recuncho 18
    Xaqiun a Sabela:¿que fas esta tarde?
    Eu vin a un neno perseguindo a unha bolboreta.
    Dentro dun armario hai unha neboa misteriosa

    Moitos Bicos.
    Gabri 4ºA

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola Fátima:
      As tartarugas son verdes
      Fátima e Belén son as miñas mestras
      ¿Tes noivo Sabela?
      Caíume o café na boneca
      Miña filla e moi rápida e maior
      Deixei o meu armario fora e hai moita néboa
      ¿Fixeches os deberes?
      Xurxo xoga ao fútbol e María toma café
      O teu calcetín ten un burato
      Eu quero ver a película "Bob Esponja un super héroe fuera del agua"
      Atopei un niño de bolboretas
      Un bico
      Xurxo

      Eliminar
    2. Grazas Xurxo!
      Están fantásticas!
      Biiiicos gordos!!!
      Fátima

      Eliminar

Publicar un comentario

Publicacións populares deste blog

PROPOSTA 7

PROPOSTA 5